Betonas, medis, metalas, 2009
„Naudoju, transformuoju žinomą simbolį – tarsi hipsteris jį savinuosi uždėdamas kuprinę“.
M. Skudžinskas
Šis darbas turi du pavadinimus – „Aisbergas” arba „Didžioji gyvenimo dalis yra nematoma”.
Tai lyg žmogus, pasiruošęs kelionei, susidėjęs savo patirti į kuprinę ir užsilipęs ant dėžės pasako atsisveikinimo kalbą, tai lyg ruošimasis naujiems pokyčiams – aisbergo dalis po vandeniu, o viršus – naujo tikslo siekimas (atsivertimas, nušvitimas).
Dolomitas, 1999 – 2001
Viela, 2013
„Mane domina pats kūrybos procesiškumas, mąstymas, atradyba, abejonės, intuitivumas, tai tarsi dienoraščio rašymas.
Tokios medžiagos kaip viela pasirinkimą sąlygojo mano susižavėjimas Alexander Calder ankstyvąja kūryba, piešinio erdvėje įspūdžiu.“
D. Rusys
Akrilas, 2018
Tarptautinių rezidencijų projektas „Sanskrit mandala“.
Autroiaus dėmesį patraukė esanti UMI kiemelyje pianinų ir fortepijonų instaliacija (2017 – 2021). Savo sieninėje tapyboje K. Namdas interpretuoja egzistencinį pianinų ir fortepijonų įrimo procesą.
Marmuras, granitas, 1999 – 2000
Marmuras, granitas, 2000
Metalas, ready made, akrilas
Skulptūra sukurta iš buitinės technikos metalinių dalių atliekų – senovinių šaldytuvo lentynų.
Bronza, 2009
Prisiliesk ir pasisemk kūrybinės energijos!
„Idėja kilo seniai, keliaujant per pasaulį ir vis atrandant veikiančias ar jau užgesusias „jėgos vietas”. Idėja kristalizavosi į vaizdą ir, sutikus Irakli Tsuladze, į kūną.
Pradžioje buvo piešiniai, tada Gruzijoje tekinome formą (2008 m. birželis), tuomet ta forma atkeliavo į Lietuvą į Užupį (2008 m. rugpjūtis) ir lipdant kūrėsi toliau per visą žiemą. Tada vėl keliavo į Gruziją, kur buvo atlieta ir jau bronzinė keliavo į Užupį, kur 2009 m. liepos antrą dieną surado savo Jėgos vietą Užupio Respublikoje“.
M. Abramavičius-Neboisia
Betonas, geležis, 2010
Skulptūra yra projekto „Miesto istorijos“ dalis.
Šiame sumanyme susipina Vilniaus miesto ryškus personažas S. Urniežius iš Pilies gatvės ir jo pasakojimų personažas Kunigaikštis Vildaugas, gyvenęs „anais laikais“. Simbolika ir atributai yra iš abiejų personažų kasdienybės – vilko herbas, skrybėlė, pypkė, knyga, alaus butelys ir visiems gerai žinomas jo atliekamas kūrinys „Amerika“.
Medis, 2019
Šis kūrinys – tai kritiškas žvilgsnis į masiško stebėjimo padarinius šiuolaikinėje visuomenėje.
Sukurti tokią skulptūrą Jun – Ho įkvėpė menininko Nam June Paik kūryba ir rašytojo George Orwells knyga “1984”.
Akmens masė, poglazūriniai dažai, glazūra, 2019
Ši siena sukurta Užupio kultūros dienos proga 2019 m. kartu su užupiečiais, Vilniaus gyventojais ir praeiviais.
Projekto metu buvo įmolinti gražiausi ir įstabiausi lietuviški keiksmažodžiai, tokie kaip „Eik debesų spardyti, pakasysk sliekui pažastį ir kiti“. Šio proejekto iniciatorius – keramikos studija „4 BOOBS STUDIO“ ir Užupio Respublikos kultūros ir inovacijų ministras Gleb Divov.
Granitas, 1999-2001
Metalas, 2014
Šie kūrybinę energiją ir idėjas generuojantys malūnai, simboliškai primena mums, kad kūrėjais galime tapti kiekvienas.
Pagauk savo įkvėpimo vėją! Tereikia atsistoti greta ir išlaukti, kol vieną iš malūnėlių pasuks vėjas. Laukimo momentu jus gali aplankyti įkvėpimo mūza.
Užsienio menininkų rezidencijų projektas “Anapus vartojimo”. Šio projekto metu atvykę Suomijos, Vokietijos ir Lenkijos menininkai sukūrė ir Vilniui padovanojo išskirtinius gamtai tvarius meno kūrinius.
Akrilas, 2018
Jei išsiilgai nuotykų – Užupis – būtent ta vieta, kur jų visada rasi.
Dolomitas, 2005
Ši skulptūra kartu su kita A. Makštučio – Maksimiliano skulptūra yra pastatytos šalia – tai simboliškas įėjimo į UMI skulptūrų kiemelį pažymėjimas.
Akrilas, 2018
Tai inovatyvus 2017-2018 m. projektas, pristatantis Estijos istoriją ir senovės personažus įvairių Europos šalių sostinių viešose erdvėse, naudojant išmaniąją papildytos realybės technologiją. Projektas dalyvavo Estijos šimtmečio paminėjimo programoje ir Programoje „EU presidency”. Projekto koordinatorius – meno platforma NOAR.eu.
Nuo 2019 m. papildytos realybės programėlė nebegalioja.
Purškiami akriliniai dažai, 2018
Šis kūrinys yra vėjo ir ugnies jėgų metamorfozinis susidūrimas. Įsižiūrėję į darbą galite išvysti saulės esybės siekį per kiekvieną gyvybę, gamtos momentą bei dvasinį liepsnos materializavimą- žmogaus atspindį.
M. Šnioka
Dolomitas, stiklas, 2000
Pilnas pavadinimas yra „Automatinė skalbimo mašina”.
Skulptūra skirta atminti skalbėjoms prie upės.
Dolomitas, 2002
“Malonu jums pranešti, kad jei žiūrite į šią skulptūrą jūs tikrai turite smegenis”, – taip šmaikštauja apie šį darbą pats autorius.
Šis darbas – meninis smegenų struktūros tyrinėjimas formoje. Pažeidžiama, minkšta smegenų masė įamžinama tvirtoje laikui atsparioje medžiagoje. Ši skulptūra kartu su kita A. Makštučio – Maksimiliano skulptūra yra pastatytos viena šalia kitos – tai simboliškas įėjimo į UMI skulptūrų kiemelį pažymėjimas.
Bronza, 2013
E.Demetriosas yra žinomas kaip „Kymaerica“ ir „Kcymaerxthaere“ istorijų kūrėjas. Nedaugeliui lietuvių tokie terminai yra girdėti, tačiau nemažai pasaulio šalių su jais jau yra susipažinę.
„Kcymaerxthaere“ – tai alternatyvi pasaulio istorija, kurios skirtingi fragmentai atsidūria skirtinguose pasaulio miestuose.
Akrilas, tušinukas, lakas, 2018
Ar žinojai, kad iki renovacijos (2011 m.) galerijos „Galera” fasadas buvo pilnai ištapytas? – tai buvo savotiška pastato vizitinė kortelė. Po renovacijos darbų, Giedriui Bagdonui (to meto UMI direktoriui) ir menininkui Danieliui Rusiui kilo mintis atkurti panašaus stiliaus tapybos fragmentą. 2018 m. meninio projekto „9 durys” metu, bohemiškosios galerijos fragmentas papuošė galerijos „Galera” duris.
Įsižiūrėjęs į siurrealistinį turinį gali pamatyti Giedriaus Bagdono, Salvadoro Dali ir Mikalojaus Konstantino Čiurlionio portretus.
Dolomitas, 2003
Knechtai – poriniai žemi stori stulpai laivo denyje ar prieplaukoje, prie kurių lynais švartuojamas laivas.
Ši skulptūra – tai Užupio uoste laukiantis veikėjas kviečiantis švartuotis.
Baltas žymeklis, 2018
Užupio angelas, katinai, čerpiniai stogai, Vilnelė ir nesibaigiantys nuotykiai – autentiška besikuriančio Užupio nuotaikos iliustracija sukurta 2018 metais meninio projekto „9 durys“ metu.
Cemento drožlių plokštė, aliejiniai dažai, 2013
Smalsu pamatyti kaip Užupis atrodo iš paukščio skrydžio? Štai taip. Menininko P. Kostino kūrinys vaizduoja Užupio apylinkes, o taip pat kviečia susipažinti su tradicinėmis šventėmis.
Medis, 2019
Šis kūrinys – tai kritiškas žvilgsnis į masiško stebėjimo padarinius šiuolaikinėje visuomenėje.
Sukurti tokią skulptūrą Jun – Ho įkvėpė menininko Nam June Paik kūryba ir rašytojo George Orwells knyga “1984”.
Metalas, medis, 2021
2021 metų vasaros projektas „Vilnelė Stream“– tai įkvepiančių pokalbių ciklas apie Užupį ir kultūrą.
Dažytas cementas, geležis, 2007
Skulptūra kilusi iš ankstesnio UMI logotipo su antimi. Tai tarsi trimatis logo personažas, sveikinantis lankytojus Užupio paradų maniera.
Šita skulptūra yra pirmoji iš būsimų skulptūrų ant fasado karnizo projekto, projekto „Miesto istorijos“ dalis.
Sienų dažai, purškiami dažai, 2013
2013 metų vasarą dalyvavau tarptautinėje Užupio meno inkubatoriaus parodoje su meninkais iš Lietuvos ir Belgijos. Sienos ištapymas atsirado spontaniškai, interpretuojant pagrindinę parodos temą – O.Milašiaus pasaką „Trys patarimai ir trisdešimt dukatų“.
J. Mundinger
Granitas, 1991-2001
Akrilas, 2023
Dar vienas iš keleto Vilniaus miestą puošiančių Mykolės Ganusauskaitės tapybos darbų iš serijos ,,Apsemtas miškas", vaizduojančių unikalų Žalgirių miško kraštovaizdį ankstų pavasarį, patvinus upėms pamario krašte.
Keramika, 2024
Ši melsva, it bangavime nugrimzdusi keramikinė plytelė, anot kūrėjos, įprasmina Užupį, kaip vieną seniausių Vilniaus priemiesčių, kuriame visada klestėjo amatai ir įvialypė kūryba. Šis kūrinys, žvelgiantis į gyvą, nuolat kintančią Vilnelės upės pakrantę - it kelrodis į tai, kur Vilniuje nuolat alsuoja gyvybė ir kūryba.